Ak máte záujem o naše služby alebo máte iné otázky, neváhajte nás kontaktovať! Radi prijmeme Vaše nápady, postrehy, myšlienky, ktoré nám pomôžu vylepšiť naše služby pre Vás.
V prípade reklamácie našej služby využite prosím formulár nižšie. Na takto odoslanú reklamáciu Vás budeme spätne kontaktovať najneskôr do 3 pracovných dní. V prípade, že Vás náš technický pracovník nekontaktuje v uvedenom čase, odporúčame kontaktovať nás telefonický počas pracovnej doby na tel. číslo 0918 532 362 alebo e-mailom na info@komnet.sk.
Poznámka: Pri odosielaní reklamácie je nutné vyplniť zákaznícke číslo / variabilný symbol pre Vašu správnu identifikáciu, meno na ktoré je uzatvorená zmluva o poskytovaní služby
a aktuálne kontaktné údaje a e-mail, na ktorý Vám bude zaslaný výsledok prešetrenia reklamácie.
SPOLOČNOSTI PATRIACE POD KOMNET:
KOMNET, s.r.o.
IČO: 44147198
IČ DPH: SK2022625528
KOMNET plus, s.r.o.
IČO: 45595585
DIČ: 2023056574
KOMNET.st, s.r.o.
IČO: 46628932
DIČ: 2023502283
KOMNET.sa, s.r.o.
IČO: 47194481
DIČ: 2023786248